10.12.09

LIMA 2009: SaTu eKSPLoRaSi

Fuh! Makin bersawang pondok buruk aku neh. Kejap ada, kejap hilang. Tapi jangan bimbang, sebab aku bukan diculik oleh sesiapa. Kadang - kadang aku bertandang kat pondok pokcik, takpon kamar cik bala, kalau rajin ada gak menjengul bayang kat teratak cik junior ataupun homestay purp selain sesekali kat chalet cik kak luna, kak lily, dan beberapa sahabat maya yg lain! Oh, vila mak su dan dayah juga tidak ketinggalan. Kalau yang tak pernah menghidu kehadiran aku, mungkin sebab aku invisible!

Oh ya! Dalam tempoh kehilangan, aku sebenarnya membawa diri ke pulau bertaraf mahalnakmampustakingat! Kenapa? Puncanya daripada kehadiran jentera besi yang berkeliaran di awanan serta pinggiran lautan. Dan aku menerjah dengan poket yang agak kering kontang. Survivalisasi menjadi modus operandi. Dan aku tidak pernah serik. Kalau umur panjang, akan aku redah lagi lautan manusia yang kerap mendongak ke langit!

Satu lagi! Aku abadikan foto - foto yang mungkin picisan bagi kamu, kamu dan kamu. Tapi aku tak kisah. Sebab aku kan DeeN! Hehehe....!


Meremang bulu roma melihat kelajuan tahap gaban!


Berapi gua cakap lu! Hihihi!


Senjata membunuh. Isk!


Orang tu cakap, kalau budget kerajaan cukup, kita bakal dapat vessel baru yang berteknologikan Turki. Haish!



Policia kebali! Huah!


Hurm...!


Bahtera Bunga Emas hasil tangan GiatMara bernilai RM3800.00
Nak? Nak? Huh!


Udah la sikit2. Dah nak Balik neh! Jom!


Kami datang bersama ....



... dia neh! Heh!


Da~



KaLaM DaLaM KeLaM

Er...malas nak taip panjang - panjang. Cukup la sikit - sikit no!
Selamat mencerna. Lepas nih kita tengok gambar pengantin plak. Hehehe..>!

9 comments:

Pa'chik said...

ang beli berapa biji ketobang??? :P

zino said...

dapat naik kapal terbang free tak? hehe

Mak Su said...

ooh, best nyer jenjalan cuci mata

DeeN said...

Pa'chik: ada la beberapa ratuih bijik. Ang nak bapa bijik? Aku kasik pree ja. Kikikiki....! ;P

Uncle Zino: Er... kalo dapat pon, naik yg tak bergerak tuh jer. Hak lain tu, makan asap jer la. Kuikui!!

Mak Su: Bukan takat cuci mate jer, Mak Su. Ngan poket2 skali cuci bersihhhh! ;)

akirasuri said...

Saya rasa macam tiap-tiap kali ada LIMA senpai pergi kot.. Kalau saya tak silap la.. Pengunjung setia ni, patut dapat hadiah! Hehe!

Basuh Baju said...

mmg hobi ek?

ad3ck said...

deeen!! ke LIMA yeh? singgah MRSM Langkawi tak? sekolah ku tuh ;p.

DeeN said...

@kira: Hehe ... tak juga, ini baru kali ke 2 sbb sebelum2 neh, mak tak lepaskan ke sana. Takut ilang. Hhehehe...!

Basuh Baju: Hobi + minat + chenta = besh! ;)

D3ck: Oooo...ex MRSM Langkawi rupenye.. Len kali la aku wat lawatan pi sana. ;)

hayad said...

terima kasih kerana sudi lg menjenguk blog dayah dan menyebut nama dayah di entry blog, hehehe.