27.11.09

TeRKoRBaN

Assalamualaikum w.b.t & salam sejahtera,

Pejam celik, pejam celik dah nak habis satu hari raya. Sebelum terlambat aku nak ucapkan salam Aidil Adha kepada saudara saudari cikebum, cikebum. Semuga Aidil Adha kali ini benar-benar memberi pengertian yang mendalam tentang hakikat pengorbanan sebenar. Tak banyak yang aku nak katakan. Aku tak boleh nak nafikan bahawa kebelakangan ni, idea aku makin tumpul. Dan aku makin hari, makin hilang ketahanan diri. Mujur aku tak terus rebah dan tunggang langgang masuk longkang. Oh maaf! Bukan secara fizikalnya aku yang rebah dan tunggang langgang itu, tapi mental juga spiritual aku. Perlu mekanisme yang sesuai untuk mengecas energi dalaman dengan bateri yang tahan lasak misalnya energizer!




KaLaM DaLaM HaTi
Agaknya otak aku bakal dijangkiti virus sakitkepalamakandagingbanyak!

8 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

sebelum kena virus tu kak, sila pastikan yang kak tiada darah tinggi ya~

=]

rindu kamu~

=]

Anonymous said...

Selamat hari raya kurban Deen

Salam.

Sedih beraya kat KL neh..rasa cam tak raya je.


Kak Lily

zino said...

salam raya korban.....

Pa'chik said...

tumpui... asah laaaa...

akirasuri said...

tumpui... asah laaaa...
Pakai lesung batu.. Hihik!


Salam Aidiladha Senpai.. :)

achik said...

salam aidil adha.. :)

zizie ali said...

selamat berkorban dan selamat makan daging korban.

Mak Su said...

naper tu... elakkan makan kari kepala ikan ek... selamat bercuti di hujung minggu ya Deen :)