31.12.09

2010: BuKaN SeBuaH FiLeM



Hmm.... pejam celik, pejam celik kejap lagi dah nak masuk tahun baru 2010. Rasa macam baru jer menjengah 2009. Cepat sungguh masa berlalu. Bercakap pasal tahun baru, mesti tak sah kiranya tak berkisar pasal azam. Tapi sesungguhnya aku tidak menetap apa2 azam untuk 2010. Sebab azam tahun sebelum2 ni masih ada yang tak tertunai. Biarlah apa jua impian aku termakbul tanpa paksaan. Biar DIA yang menentukan. Aku tinggal nak usaha kan saja. Selebihnya tawakal. Tertunai atau tidak, aku redha saja! Taklah stress sangat nak memikionya. Korang punya azam macamana? Masih memikirkan azam lama yang masih tak tertunai atau sedang memikirkan apa lagi azam baru yang belum diniatkan? Hehe...

Apapun, dikesempatan ini aku luangkan masa malas aku utk mengucapkan Selamat Tahun Baru Masihi pada korang semua. Moga tahun 2010 akan lebih cemerlang, gemilang & terbilang demi merealisasikan semangat 1Malaysia. Wahh!! Cam penah dengo jer tagline2 neh. Hahaha...


KaLaM DaLaM KeLaM

Bersiap sedia untuk menyaksikan keajaiban ciptaan Allah swt ... gerhana bulan separa yg bakal dapat disaksikan awal pagi ini. Mintak2lah jangan tido...mintak2 jangan tido...jangan tido...jangan...tidoooo...ja..ZZZzzzz..!

6 comments:

Acik Aminbakish said...

Selamat tahun Baru Deen. :D

achik said...

selamat thn baru.. azam aku adalah utk tidak ada azam.. hahaha.. tak la.. carry forward je azam lama..

gayour said...

satu sifat masa adalah...

"semalam yang telah kita lalui tidak akan berulang kembali!"

Pa'chik said...

azam dungun lama dah tak chepta lirik...

DeeN said...

Cikgu Aminbakish:
Salam tahun baru, cikgu. Moga tahun ini lebih baik dari tahun2 lepas. Mudahan!

Achik:
Haha... sama2 kita carry forward iyerr... ;)

Bro Gayour:
Ya! Sangaaaaaaat setuju! Yang pergi takkan kembali. Huhu..

Pokcik:
Iyolah pokcik. Agak2nyalah, dia awat skang no..? Hahaha.. ;p

Mak Su said...

maksu ter'nampak' bulan biru, cantik :)