2.1.10

THe TReaSuRe HunTeR

Tahun 2010 dah masuk hari kedua. Setakat ini belum lagi mengharungi sebarang cabaran berat. Cuma yang ada sedikit gangguan dalam rutin hidup seorang aku yang boleh dianggap sebagai pra cabaran. Tapi Alhamdulillah masih ditahap boleh diharungi. Yang lain - lain, just a small matter. Hahaha....! (((berlagak siottt!!!))) satu suara bergema sayup-sayup, tiba - tiba. Adakah tahun ini aku akan kembali rajin bersajakgurindamseloka di pentas yang serba hitam ini? Adakah tahun ini akan kembali bersemangat berpidatobahasan pasal ekonomi, politik dan sosial negara? Hmm... persoalan yang payah nak dikonsistenkan jawapannya. Tapi aku akan usahakan supaya aku mencapai jurus rajin tak payah suruh, segan hendaklah dilarang supaya blog ini kembali meriah macam dulu-dulu ((((meriah ker dulu???)))) satu suara kembali bergema, sekali lagi. Apapun aku tak berani berjanji bimbang dipanah petir!. Kalau dibayangi kerajinan, Insya Allah akan selalu ada updatenya. Kalau diselubungi kemalasan, apo nak dikato! (((Dasar malas))), lagi sekali bergema, dihujung telinga.


KaLaM DaLaM KeLaM
Rasa cam nak tengok The Treasure Hunter (Jay Chou) jer~ huhuk

4 comments:

Pa'chik said...

weh... katup je kalau malas... :P

ad3ck said...

selamat tahun baru deeeeeen!!!

Mak Su said...

jurus2 rajin? hehehe, selamat berajin rajin :)

DeeN said...

Pokcik:
Wek! Idea ditolak! Hahaha...!

aD3ck:
Selamat tahun baru gak, d3ckkkk!

Mak Su:
Tima kasih, Mak Su. Sama2 la kita menjurus ke arah kerajinan! Haha..