6.2.09

oRaNG MiNYaK, NaiK MiNYaK



Bagaimanakah caranya hendak menjadi terkenal?
Kalau nak jadi terkenal, nampaknya kena mati dulu!
- sedutan OMNM -
Kalau hantar dia neh pi lawan ngan Zionis tuh, agak2 sesuai dak? Dia leh main hilang2. Kan, kan.. Boleh jadi terkenal kan, kan ...
KaLaM DaLaM HaTi
...!
........!!

10 comments:

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

uiks...

nak jadik terkenal jugalah....

boleh tak?

Pa'chik said...

embi baru tu pun... cam orang minyak je... hehehe...

kata melayu je leh jadi embi... tapi pesal mamak leh gak nih...

ekekekke...

Mr PenyuBiru said...

aku tak mau jadik terkenal.cukuplah aku dikenali sajo.

izinni said...

terkezut katak nengok masthead berdarah merah tu. huhuhuhu ... brutal youuuu ... i like!

ohhh i tak suka diri i terkenal tapi i cukup suka nama i je yang terkenal. ehehheheh

po'chik,
orang umno semua melayu laaa. yg penting masuk sinun! ehehehhee

zino said...

nak jadi terkenal tak susah..
jadi artis ke politikus ke atau lompat2 pun boleh terkenal hehe

DeeN said...

ZaRa: Er.. boleh2, tp kalo jd org minyak tak yah la. minyak mahal lagi skang neh. hahaha...

Pokcik: Er.. mana da dia mamak. Kulit jer sikit gelap. er.. org minyak gelap lg pd tuh. Ekekeeekee...

PeNYu: Hahaha ... wah! hang sangat humble! :p

KaK HaS: Haha .. i geram u dgn suasana skang. tu pasal i simbah jer darah. Pueh ati!
Sama humble macam Penyulah akak neh. ekekee...

PaK ZiNo: Ya, betul, betul, betul! Nak2 jd artis yg banyak skandal dan ahli politik yg banyak konspirasi. :)

Azhar Ahmad said...

Yaaaa betulllll

kingbinjai said...

aku sokong

payarumput21 said...

Salam Deen..

Nak jadi terkenal? Org Minyak? hmmmm... kesinambungan kedua2.. popular.. kesinambungan popular??.. artis.. kesinambungan artis??..

wah.. panjang ni nanti.. :)

tak perlu org minyak.. terbakar la pulak nanti bila tetiba org nyala api kat dia nanti..

bluehope said...

Senang jerrr! Wat kecoh satu Malaysia, sure korang famous. Dlm akhbar, dlm tv, dlm radio, dlm otak tengorak semua org. Korang cuba try le dulu. Kalo bjaya, bagitau BlueHope. Nanti BlueHope try jgak!