27.11.08

ZoN MaSa

Salam

Ini entry kedua selepas lama tak post entry. Tapi malangnya, entry kedua ini mungkin edisi siaran langsung tertunda. Tapi nanti kalau tiada bahan berita, takut kehilangan aku menjadi isu [haha.. paparazzi]. Oh ya, ketika kamu, kamu dan kamu membaca entry ini, aku sudah berada di atas lebuhraya. Meninggalkan kampung halaman [utk sementara waktu, Insya Allah]. Aku bergelendangan. Mungkin ada misi yang dapat aku selesaikan. Mudah-mudahan.

Tapi, hey, kamu, kamu dan kamu tentu sudah maklum dengan kenaikan harga barang termasuk harga tiket bas. Serba membebankan. Tapi tetap kena gunapakai sebab sudah menjadi keperluan. Yang nyata masih ada lohong yang dapat ditampung. Tetap ada jalan yang dapat disambung. Cuma kena pakai iman dan akal. Pendapat akulah kan. Kamu, kamu dan kamu rasa?


kaLam DaLam Hati

Du'akan perjalanan aku. Du'akan juga aku sempat beraya kat kampung. Kalau ada sesiapa terserempak dengan aku di mana2 [kalau kenallah], tegurlah. Tp pakai isyarat dulu. Takut ada agent sedang memerhati gerak-geri aku. Keskeskes.. Taking care.

14 comments:

achik said...

gi mana??? selamat bergelendangan la ek.. ;)

khairyn said...

Berhati-hati bergelandangan di jalanan. Ramai orang jahat!

Take care

:)

lindosh said...

oit sihat ke tak?

Sastri said...

selamat pergi dan kembali walau ke mana destinasi Deen... keskeskes? macam kenal jer... :p

do take care...

Mak Su said...

nk buat cemana? kena layan jugak lah :p

hans said...

hang la dkt mana?
balik kmpg dkt perlis ka oit?
area mana hang duduk?
haha
sorry la kalau menyemak dkt sini..
dah terbaca blog anda so komen jer la...

13may said...

errr....ni blog Deen ker nih???

oit!

:P

ad3ck said...

jangan nak kata neh entri kedua dan terakhir sebelum ko berehat panjang lagi!!!!

zwitterion said...

nak pi mana lak ni..moga semuanya selamat.

blackpurple @ jowopinter said...

Tak balik lagi ke?

KAMATO said...

jangan lupa balik......

izinni said...

uhhh lamanya bergelandangan ...

13may said...

Salam Aidil Adha :)

DeeN said...

aCHiK;
Hehe.. Alhamdulillah. Dah selamat pulang.

KaK KHaiR;
Alhamdulillah kak. Daku dah selamat kembali ke kg halaman.

LiNDoSH;
Huih. Daku sihat, Alhamdulillah ;]

SaS;
Alhamdulillah. Udah selamat kembali. Er.. kenal ker, kenal ker? Huhu.. ;]

MaK Su;
Hihi .. Mak Su sudi ke layan... ;p

HaNS;
Cek dok negeri comel tu ler hihhii. Tima kasih kerna sudi2 jengah sini. Mai la sokmo. ;]

aH MaY;
Awat? Hang dah tak ingat kat aku ka, MaY? Hihihi ;p

aD3CK;
Sape yg kate? Sape? Sape? Katakanlahhhhhhh... hihi. Insya Allah, tidak.

ZWiTT;
Nak pi selesai kan satu misi. Alhamdulillah, udah selesai.

PuRP;
Alhamdulillah, udah pulang dengan selamat.

KaMa;
Uish.. apa plak lupa. Tempat jatuh lagikan dikenang. Inikan tempat berkubang. Er...

KaK iZiNNi;
Hehe.. lama ker? Takpe, takper. Saya dah pulang, kak.

aH MaY LaGi;
Salam Aidil Adha, MaY.