12.7.09

eMPaNGaN



Hari ni masuk hari ke 3 hujan turun dengan begitu lebat disertai angin yang boleh menerbangkan kain2 di ampaian termasuk kain yang di pinggang. Orang tua2 dulu cakap la kan, kalo hujan start hari Jumaat, akan berlarutan sampai hari Jumaat berikutnya. Itu orang katalah. Tak tau pulak aku sejauh mana kebenaran dan kebetulannya. Oleh itu, aku bertekad nak kira sampai hari apa hujan akan teduh. Huhuk!


KaLaM DaLaM KeLaM

Sekian, update dari aku. Walopun cam takde makna jer, tapi ok la tuh dari xder langsung. Karang kalo aku update sebulan skali cam tak logik la plak kan. Ekekekeke!!

15 comments:

Pa'chik said...

kehkehkeh.... kucing tu tak terbang sekali ke? kikiki...

ZARA 札拉 said...

deen..hantar hujan kat tempat aku Deen...heheh~

kucing tu aku taknak~

aku takut kucing~

messyremo said...

patutla kucing tu mcm ngntok jer...

rupenya ujan ari2..hehe

Pyanhabib said...

kalau kain di pinggang pun diterbangkan angin, dah kira terlondeh tu, ha!

kingbinjai said...

oh kajian y ang menarik. jgn lupa paparkan keputusannya nanti

kujie said...

kain di pinggang tu tak tunggu hujan pun boleh terbang..haha

Mak Su said...

maksu pun tak tahu, heran gaks tu... hmmmmm

achik said...

kain di pinggang pun terbnag? uish, bahaya tu.. err kain ko terbang tak?? ekeke.. err pakai seluar la selamat.. ;p

DeeN said...

Pa'CHiK;
Kucing tu kat tempat len, tu pasal selamat. Hehehe..!

ZaRa;
Er.. lom belajo ilmu anto ujan. Hehehe!

Tapi kucin kan hewan paling kiut selepas harimau. Apsal takut lak ~ hihihi..

MeSSY;
Ala tak ujan pon kucin tu asik nak tido jer ari2. Hikhikhik!!

PaK PYaN;
Hehehe.. alaa kirenye cakap berlapik la. Terlondeh tuh cam tak sedap di dengo. Hahaha!

KiNG;
Hehehe.. Insya Allah akan diusahakan. Result dah dapat pon!

KaKJie;
Er..er.. misalnya kalo orang tarik ker? Huhuk! ;)

MaK Su;
Er... tu la. Saya pon heran gak, Mak Su! ;p

aCHiK;
Hahaha.. daku hari2 memang pakai sluar pon. Kalo pakai kain pon kene pastikan terikat kemas! Huhuk!

Pa'chik said...

seluar yang hari-hari pakai tu yang belah mana?? kikiki... :P

izinni said...

kalau 7 hari berturut2 tak banjir ke?
amacam? dah teduh?

DeeN said...

Pa'CHiK;
Chait! Itu pon nak tanya ka? Hahahahahahahahaa!!
Pakai suar panjang la. :p

KaK HaS;
Takder maknanya, kak. Hari ke 4 dah tak hujan dah pon. Hari ni pon cerah yg amat. Hahahahahaa!!

ad3ck said...

apa kena mengena kucen, buah kelapa n hujan lebat? ;p.

izinni said...

hahahahaha ... aisey womannnnn ... baru terbayang2 kedah banjir besaq ... dapat ler bantuan juta-juta. kekekkeke

DeeN said...

aD3CK;
"We are connected!" - Nathan Petrelli, Heroes 2

Hahahahahahaaaa!!

Kak Has;
Kedah tak tau la plak hujan ke tak lagi. Tapi tadi pi Kerpan takder tanda2 nak hujan pon. Kalo belah2 Alor Setar ke atas, tak sure lah.

Tp kalo Perlis yang comel lote neh, memang dah benti hujan dari kelmarin lagi. Hehehehe!