11.12.08

Wo, o..o Wo, o..o Wo, o..o



Satu kesilapan telah mencetuskan dendam berpanjangan
Gerangan apakah yang menghasut jiwa
Hingga menjadikan ia satu titik permulaan sebuah sengketa yang tiada berpenghujung
Setiap detik berlalu meninggalkan dosa yang mungkin sukar dipadam hingga ke akhir hayat
Mampukah dijernihkan kembali andai noda-noda hitam makin menebal menutup pintu akal yang sedia cetek imannya?

Er... itu yg mampu aku fikirkan tatkala ini. Nak hapdet, tapi ntah apa yg patut ditulis. Skang neh banyak sangat peristiwa jiwa kacau. Mungkin banyak sangat makan daging korban raya neh. Minta maap yer!


KaLaM DaLaM HaTi

Bilalah diorang nak balik neh? Dah boring dok sensorang kat umah neh. Takkan diorang nak tour satu Malaya kut? Nak buat apa yer..?

Tidur?
Lepak?
Kuar jalan2?
atau
Aku sendiri yg tour satu Malaya?
Hmm... menarik. HuHu.


10 comments:

Pa'chik said...

takdak gambaq ghaya ka?

ati said...

Ahaks! Raya ku pun sekadar menjadi bibiks sahaja.. Huhu..:))

Bila pree? Mau set deting meting sama yu.. :D

ad3ck said...

'kejap lagi balik lah tuh'

petikan dari iklan raya tah berapa puluh tahun dulu. ;p.

Mak Su said...

boleh jernih....insyallah :)

tour naik beskal, ahaks

DeeN said...

Pa'chik;
Gambaq ghaya takdak la, Chik. Tadak mood nak amik. Pakat2 tak beghaya kat umah..huhu..

aTie;
Tu la pasal, samalah dengan..
Nanti ai check it out. Karang takut tak dapat memenuhi janji.. skedul tak tepat.. huhu..

D3ck;
Huhu..
Mungkinlah kot, hikhik..

MaK Su;
Insya Allah.
Hikhik..
Naik beskal cam bujang lapok

achik said...

nak ikut tour gak!!! ;p

Alex Lacey said...

le tour de langkawi hehehehe...jom ikut akak pi Kajang kakakaka....

kingbinjai said...

selamat hari raa korban

zino said...

hujung2 tahun ni pergi lah bercuti.. boleh jana ekonomi malaysia hehe

zino said...

hujung2 tahun ni pergi lah bercuti.. boleh jana ekonomi malaysia hehe