26.5.10

Re: MiMPi iTu iLuSi?

Salam...

Pergh! Dah lama giler rasanya aku ketiduran. Pakej dengan mimpi ngeri dan sedikit mamai. Dah bulan berapa neh? Gila ah!! Apa aku dah buat selama aku ketiduran neh? Mujur gak masih boleh bangun. Kalo tak dah lama aku ditalkinkan. Huhuk~

Bercakap pasal mimpi ngeri, agak-agaknya bila rasanya kali terakhir korang bermimpi... ngeri. Dan bila terjaga masih ingat lagi mimpi korang tuh. Dan rasa macam mimpi tu betul-betul macam real. Pernah? Pernah? Pernah?

Oklah, aku chow dulu. Nanti sambung kendian di dalam dunia baru. Isk, rasa macam mimpi plak. Huhuk~

DeeN

6 comments:

Pa'chik said...

ingat pakai katup teghuih dah...

DeeN said...

Pokcik: Dak aihhh... aku dlm proses berhibernasi. Huhuk~

achik said...

dunia baru.. ehem ehem.. ;)

DeeN said...

Achik: Donia lepas mimpi la, chik. :p

ad3ck said...

Baca doa tak sebelum tido? ;p.

Pa'chik said...

woi woi... ko nak tunggu dapat anak dulu ke baru nak hapdet?? pastu tunggu anak masuk sekolah baru hapdet sekali lagi... :P