23.2.09

TRaGeDi aKHiR FeBRuaRi

Setelah berapa lama ber'hutang', akhirnya gua dapat juga me'langsai'kannya. 'Takut' juga kalau terlalu lama ber'hutang'. Karang gua 'pergi' tanpa sempat lunasi hutang2 gua. Tp utk sesiapa yg pernah gua ter'hutang', gua mohon 'halal'kanlah 'hutang' gua dulu ya. Memang gua tak ingat dan terus terang (seperti biasa) gua malas nak buat tag2 neh. Sungguh! Maaf yer!! Tp memandangkan situasi yg tak 'menentu', maka gua buang segala berat hati dan mengeluarkan aura senang hati utk membuat tag neh. Jangan mareeee...!

Okeh, ini hutang yang ke satu. Sebab dia cikgu maka gua takut gak kalo tak buat, kan, kan, kan... ;)

Photobucket


Dan yang ke dua ini gua buat untuk tidak menghampakan kakak gua nan sorang neh. Bukan per karang takut beliau cari gua, maklumlah satu negeri. Bahaya wooo.. ;) (jgn mareee):-

1) Do you think you're hot?
Ya, sekarang suhu hampir mencecah 37 derajah salsius. Tp, Alhamdulillah. Dah 2 ari hujan
lebat. Yahuuuu!!

2) Upload your favourite picture of you!


Photobucket

3) Why do you like that picture?
Sebab gua shoot sendiri maaa... Hehehe...!

4) When is your last time you ate pizza?
Dah puas fikir, rupanya gua dah lama tak makan pizza. Last sekali makan pizza tahun lepas tuh, bulan sebelas. Tu pun domino jer la. Lama kan, kan, kan...!

5) The last song you listened to..
Ya Adheeman - Ahmad Bukhatir.

6) What are you doing right now beside this?
Buat bodo sambil dengar lagu. Huhuk!

7) What name do you prefer besides yours?
Hmp! Ada apa pada nama jika orang silap eja!

8) People I tag :
Jackie Chan
Tony Jaa
Donnie Yen
Mark Dacascos
Jay Chou

9) Who is number one?
Kalo dia tak jadi pelakon terkenal, gua rasa dia akan jadi coach akrobatik Chinalah. Kan?

10) Number three is having relationship with?
Ntah! Tanyalah dia. Gua kenal dia, tp gua kompom dia tak kenal gua!

11) Say something about number 5.
Hmm.. budak senyap yg suka cipta lagu ngan nyanyi. Orang kata syok sendiri. Tp gua dgn dia orait ja. tp kalo dia ngan gua, ntahlah! Er .. tp hari2 gua dok dengar lagu dia. Satu hari gua nak cipta satu lagu kat dia. Bagi dia plak dengar lagu gua. Korang rasa ok tak? keskeskeskes!!

12) How about number 4?
Korang tau tak, sebabkan mamat ni lah budak2 laki kelas gua asyik berparanawe dgn capoeira. Er.. kadang2 gua tumpang sekaki. Huhuk!

13) Who is number 2?
Owh! Tu orang siam tuh. Dia buat partime jaga gajah!



.
KaLaM DaLaM HaTi
Tu la, kan aku dah merapu jawab soklan2 tuh. Er.. ada lagi hutang. Lepas neh aku nak bayar hutang orang len plak, bersedialah! Er.. harap takde lagi le yer yg 'berani' tag aku. Takut aku jadik mereng nak merapu nanti! HaHaHa!

13 comments:

MasNurin said...

Wakakaka akak kasik ko pass.

kuIna Jentayutiara said...

selesai....

~wAniE~ said...

paling malas nk wat tag..ade dua tag yg x buat2 lg..hehhehe

Mak Su said...

hahahaha, part time ya? dia kekadang jual tabung gajah gaks.

Pa'chik said...

gambaq yang ang kata tangkap snirik tu... aku taleh tengok ni... ada macam gambaq budak eyep yang jadik dijei sinar pas tu kena buang ke?

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

bagus gila kau pas tag tu kat dorang..

hahaha~

Sastri said...

hutang sas pun banyak lagi... huu...

DeeN said...

KaK MaS: Fuh! Selamat! Hahahaa..

KaK KuINa: Lom selesai lagi, ada satu lg. Hahaha..

WaNie: Hahaha... tahu takper! ;)

MaK Su: Hahaha.. ya, betul, betul, betul. Dia tuh minat sggh bab gajah2 neh. Jgn nanti penyek kene pijak gajah udah ler. Huhuk!

Pa'CHiK: Tak leh tgk? Hahahahaa....! eyek tuh sape? sape? tak tau pon. ;p

ZaRa: Hahaha... bagus kan, kan, kan. Lu nak ke kalo gua pass kat lu? keskeskes!

SaS: Tu la, rasa cam buat homework tak abes plak. Keskeskes

hayad said...

FRaMeDaYaH.jpg. Err, dinamakan sempena tukang tag ek? kalo betul nak berbangga sekejap! kekekeke

kel@mbu said...

perghh.. tag mark dacasscos tuh.. apa dia buat skg hah..

Pyanhabib said...

entri ni dari atas ke bawah, letih baca.

DeeN said...

DaYaH: Iyo lah tu, dah nama ekau. Memang khas utk ekau la. Sajo den nak kasi ekau kembang kojap. Ekekekee..

KeL@MBu: Ntahlah. Ari tuh aku YM dia. Dia kata sebab ekonomi yg tak menentu neh, dia wat part tume meniaga bundle kat 'night market'. Hahahahaaaa...

PaK PYaN: Hahahaaa... besok2 buat entri dari kiri ke kanan plak. Ciput jer. Tak ler letih nak baca. ;p

~mardihah~ said...

hmmmm..saya menjelajah blog jamal abdillah...hehehe..salam kenal ya..
:)